Powered By Blogger

diumenge, 20 de març del 2011

EL MEU MÓN A FLICKR




En aquesta tasca em creat un conter en la pàgina de Flickr, en la qual he descobert que es poden compartir imatges amb molts usuaris. A banda podem crear grups d’amics,d'estudiants, companys de treball... per compartir fotos d’un assumpte o tema en concret. Flickr ens dóna l’oportunitat de crear un tipus de xarxa social mitjançant imatges, què en el nostre cas em creat un grup d’alumnes "M21-2011" i ens em unit per compartir fotos del la nostra vida quotidiana, de viatges,  de llocs, la Universitat Jaume I, etc. Respecte a la privacitat Flickr compta amb llicencies creative commons que protegeixen les nostres imatges, en aquet cas em escollit una llicència que permeta utilitzar les imatges sense ànim de lucre tal i com proposava la tasca.

Aplicat a la docència pense que Flicker és una nova porta a les noves tecnologies, i ens permet tenir una eina tan important com moltes altres. La informació que he trobat a l’aula virtual m’ha servit d’ajuda per a poder entendre què son les creative commons i el seu funcionament, ja que en un principi no ho tenia mol clar, per la resta pense que ha sigut molt interessant i sense cap dificultat.

Animeu-vos i compartiu imatges!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada